Arhiva

Archive for februarie 19, 2012

Pe scena vietii [episodul 9]

februarie 19, 2012 Lasă un comentariu

Antonia o vazuu pe sora sa, Anne impreuna cu prietenii sai cei ciudati si fumau.Antonia era foarte dezamagita caci abia o adusese cat de cat pe drumul cel bun.

Antonia: Anne?! Ce faci aici?

Anne: Ce faci tu aici? Si ce te intereseaza ce fac eu aici?

Antonia: Pai au am venit de la spital….stii de la Ann

Anne: Da o stiu pe fraiera aia…..

Antonia: De ce o faci asa?

Prietenii Anne: Mai Anne asta e maica-ta de trebuie sa-i dai ei explicatii?
Anne:Dute acasa…Vorbim acolo…

Antonia: Stai mult?

Anne: Am zis sa pleci!!!

Antonia: Ok…dar sa nu faci vreo prostie….

Antonia pleca dar cu griji si tot felul de ganduri….

Evelyne si Andrei ajunsera si ei acasa….

Andrei:Am ajunss!!!

Carmen: Off…ce bine…Ce s-a intamplat cu fata?

Cei doi ii povestesc..

Carmen: Vaii…bine ca s-a ales decat cu un picior rupt…ca putea sa iasa mai rau…

A doua zii…..la ora 9:00 fetele se pregateau sa mearga la antrenamente…

Evelyne: Bunaa fetelorr…

Alison: Hey ^^

Jessica: buna…

Antonia: Hei Jess …Ce ai facut ieri?….ca noi am patit cam multe…

Jessica: Pai am fost cu Lucas….Dar voi ce ati patit?

Antonia: Stai …care Lucas?

Alison: S-a mutat un baiat la noi in clasa…o sa-l vezi azi….

Jessica: Poti sa-l vezi si acum….ca si ei au repetitii…sunt in echipa de canto a scolii…

Antonia: Hai sai vedem

Fetele au intrat in sala baietilor

Jessica: Heii!! ^^

Andrei: Hei! Ce faceti aici?

Jessica: Ce faci tu aici?

Antonia [in gandul ei]: O nu …nu iar conversatia asta….

Andrei: Pai sunt in echipa de canto…Ati uitat?

Evelyne: Eu stiam…..

Jessica: Hei Lucas!

Lucas[lasa privirea in jos]: Hei Jess…

La servici la tatal Jessicai

Seful: Decii….domnule Ionescu Atti fost promovat!!

George: Ohh…Doamne! Ce veste buna mi-ati datt!! [si stransera mana]

Seful: Peste o luna vei incepe! Si vei fii trimis la Timisoara!

George: Dar…unde voi locuii?

Seful: Deja v-am cumparat un apartament si tu cu familia ta veti locuii acolo!

George: Vai doamnee!! Va multumescc!!!

Fetele au terminat antrenamentul de dans si acum vin la cursuri

Jessica: Fetelor…ati vazut azi-de dimineata cum s-a comportat Lucas cu mine?

Alison: Pai sunteti un cuplu?

Jessica: Pe jumatate!

Evelyne: haha :)) Pe jumatate? /:)

Jessica: Adica aproape…a vrut sa ma sarute iar eu l-am pupat pe obraz..

Antonia: Hmm…pai de ce nu l-ai lasat sa te sarute?

Jessica: Nu stiu….eram emotionata!

Orele au inceput iar Lucas ii spune Jessicai decat „buna”….dar in ore se uita numai la ea si nici nu era atent la profesori…dar in pauze…nu o baga in seama…..Orele s-au terminat si toti plecara acasa……Antonia ajunse acasa si deschise leptopul…..Intra pe Facebook si primii un mesaj…Cand il deschise…..Tipa tare si era foooarte bucuroasaaa

Va urma…

Status [33]

februarie 19, 2012 Lasă un comentariu

Domnişoară te rog nu grăbii pasu`.lasă bass`u să te mişte,incepe balansu.

 

Categorii:Stusuri ;x