Prima pagină > Pe scena vietii! Serial ^^ > Pe scena vietii [episodul 9]

Pe scena vietii [episodul 9]

Antonia o vazuu pe sora sa, Anne impreuna cu prietenii sai cei ciudati si fumau.Antonia era foarte dezamagita caci abia o adusese cat de cat pe drumul cel bun.

Antonia: Anne?! Ce faci aici?

Anne: Ce faci tu aici? Si ce te intereseaza ce fac eu aici?

Antonia: Pai au am venit de la spital….stii de la Ann

Anne: Da o stiu pe fraiera aia…..

Antonia: De ce o faci asa?

Prietenii Anne: Mai Anne asta e maica-ta de trebuie sa-i dai ei explicatii?
Anne:Dute acasa…Vorbim acolo…

Antonia: Stai mult?

Anne: Am zis sa pleci!!!

Antonia: Ok…dar sa nu faci vreo prostie….

Antonia pleca dar cu griji si tot felul de ganduri….

Evelyne si Andrei ajunsera si ei acasa….

Andrei:Am ajunss!!!

Carmen: Off…ce bine…Ce s-a intamplat cu fata?

Cei doi ii povestesc..

Carmen: Vaii…bine ca s-a ales decat cu un picior rupt…ca putea sa iasa mai rau…

A doua zii…..la ora 9:00 fetele se pregateau sa mearga la antrenamente…

Evelyne: Bunaa fetelorr…

Alison: Hey ^^

Jessica: buna…

Antonia: Hei Jess …Ce ai facut ieri?….ca noi am patit cam multe…

Jessica: Pai am fost cu Lucas….Dar voi ce ati patit?

Antonia: Stai …care Lucas?

Alison: S-a mutat un baiat la noi in clasa…o sa-l vezi azi….

Jessica: Poti sa-l vezi si acum….ca si ei au repetitii…sunt in echipa de canto a scolii…

Antonia: Hai sai vedem

Fetele au intrat in sala baietilor

Jessica: Heii!! ^^

Andrei: Hei! Ce faceti aici?

Jessica: Ce faci tu aici?

Antonia [in gandul ei]: O nu …nu iar conversatia asta….

Andrei: Pai sunt in echipa de canto…Ati uitat?

Evelyne: Eu stiam…..

Jessica: Hei Lucas!

Lucas[lasa privirea in jos]: Hei Jess…

La servici la tatal Jessicai

Seful: Decii….domnule Ionescu Atti fost promovat!!

George: Ohh…Doamne! Ce veste buna mi-ati datt!! [si stransera mana]

Seful: Peste o luna vei incepe! Si vei fii trimis la Timisoara!

George: Dar…unde voi locuii?

Seful: Deja v-am cumparat un apartament si tu cu familia ta veti locuii acolo!

George: Vai doamnee!! Va multumescc!!!

Fetele au terminat antrenamentul de dans si acum vin la cursuri

Jessica: Fetelor…ati vazut azi-de dimineata cum s-a comportat Lucas cu mine?

Alison: Pai sunteti un cuplu?

Jessica: Pe jumatate!

Evelyne: haha :)) Pe jumatate? /:)

Jessica: Adica aproape…a vrut sa ma sarute iar eu l-am pupat pe obraz..

Antonia: Hmm…pai de ce nu l-ai lasat sa te sarute?

Jessica: Nu stiu….eram emotionata!

Orele au inceput iar Lucas ii spune Jessicai decat „buna”….dar in ore se uita numai la ea si nici nu era atent la profesori…dar in pauze…nu o baga in seama…..Orele s-au terminat si toti plecara acasa……Antonia ajunse acasa si deschise leptopul…..Intra pe Facebook si primii un mesaj…Cand il deschise…..Tipa tare si era foooarte bucuroasaaa

Va urma…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

