Arhiva

Archive for februarie 13, 2012

Pe scena vietii [episodul 3]

februarie 13, 2012 Lasă un comentariu

Alison[plangand]: Eve….numai pot sa fiu in echipa de dans !!!! :(

Evelyne: Ceee??? nu se poate asa ceva! Dar nu inteleg motivul!!

Alison: Eve….este o chestie de familie…

Evelyne: Dar Alison…ti-ai doriat asta foarte mult si acum dai cu piciorul singurei noastre sanse??

Alison incepe sa planga la telefon

Alison: Hai sa ne intalnim peste o ora toate 4 la cafenea…va explic atunci!

Evelyne: OK !

Peste o ora….Alison statea la masa lor favorita si le astepta pe fete

Antonia: Alisonn!! [si se duse si o imbratisa]

Alison incepu sa planga

Jessica: Alison….ce se intampla?

Alison: Paii….Parintii mei se despart….Asta e tot! Dar numai pot continua asa….Nu vreau astaa!!!

Evelyne: O doamne Alison… [si cu toatele au luat-o in brate]

Jessica: Dar gandeste-te Alison..Poate prin dans iti alini intr-un fel sau altul durerea din suflet..

Antonia: Jessica are dreptate! Nu renunta la 2 lucruri deodata! Pierderea ar fii si mai mare!

Evelyne: Fetele au dreptate! Macar vino maine la antrenamente sa vezi cum te simti!

Alison: bine fetelor…am sa incerc….

A doua zii. Fetele au ajuns in sala de dans care era numai a lor de acum. Alison intra cam sfiioasa dar celelalte cu entuziasmul lor reusira sa ii smulga pe fata un zambet.

Jessica: E minunat aici !!!

Antonia: Daa!! Avem tot ce ne trebuie

Evelyne: Deci Alison…cum te simti?

Alison: Mai bine acum :)

Jessica: Am ales si melodia [si dadu drumul la muzica]

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego, ai ai se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai se eu te pego, ai ai se eu te pego

Antonia: :))) Melodia tuturor! :))
Alison: Paii…sa facem dansul !
Evelyne: Pai eu zic sa incepem asa…Mai intai ducem stangu departat..mainile sus……
Andrei vorbea la telefon
Andrei: Ce faci ma?
Mihai: Bine ma tu ce faci?
Andrei:Bine…pe acasa…Deci ia zii ma….ai vorbit cu Ann….
Carmen: Andrei…..Tu il iei azi pe Tony de la gradinita
Andrei: Bine mama…ma duc sal iau….
-Scuze, vorbeam cu mama
Mihai: Nu e nimic….Ce ziceai?
Andrei:Aaa…pai ziceam daca ai vorbit cu Annelis?
Mihai: Mai pai inca nu am vazut-o…..
Andrei: bine cand o vezi sa ii spui ce ti-am zis….
Mihai: Bine ma….Da chiar iti place de ea…..
Andrei: Da ma…..Bine hai ca ma duc sa-l iau pe fratimio de la gradinita
Mihai: Bine…Hai pa
Andrei : Pa!
La sala de dans.Se auzeau numai chicoteli si rasete…
Evelyne: Cam atat pentru azi ….Sa mergem acasa…peste 1 ora avem cursuri…
Alison: Haideti ! M-ati facut sa ma simt mai bine!
Antonia: Ti-am zis noi!
Jessica: Duceti-va eu mai stau putin sa strang lucrurile
Fetele:OK!

Jessica stranse lucrurile si cand sa iasa a auzit niste voci de baieti care cantau melodia ei preferata….Se intrepta inspre locurl de unde veneau vocile acelea minunate si se uita pe usa…Acolo niste baietii frumosi cantau iar ea pusese ochii pe unul cu ochii albastrii.Baiatul se uita la easi zambii iar Jessica a fugit repede cu un zambet multumit pe fata…..

Antonia ajunsese acasa dar nimeni nu deschidea usa iar ea nu avea cheia….
Antonia: unde or fii astia?
Scoate telefonul si il suna pe tatal ei
Antonia: Tata unde sunteti?……….Ceee????………La politie?? ….Ce faceti acolo?…..Bine vin si eu acum!!!
                                  Va urma…

 

 

 

 

Status [28]

februarie 13, 2012 Lasă un comentariu

  ;x Cand cuvintele esueaza,Muzica vorbeste. ;x

 

Categorii:Stusuri ;x