Prima pagină > Ganduri ;;) > My Guardian Angel

My Guardian Angel

Ştiu că acolo, undeva, este şi îngerul meu!Ştiu!El mă ajută,el mă călăuzeşte,el mă apără,el are grijă de mine!Este mereu alături de mine,chiar dacă nu-l văd,mereu este cu mine! Atunci când sunt singură,când nimeni nu-mi întinde o mână,când toată lumea uită de mine,când îşi amintesc de mine doar când au nevoie de ceva!El e acolo!

Fără îngeri nu am putea exista!Cui i-am cere ajutorul acolo,sus?Nu am putea trece prin viaţa asta fără el!

Câteodată,când ne este greu, când trecem printr-o perioadă grea,şi când ne zicem că mai rău de atât nu se putea,când ne întrebăm de ce tocmai nouă ni se întâmplă asta…gândeşte-te că şi mai rău de atât se putea întâmpla că toate se petrec cu un motiv,că asta ti-a fost scris,asta ti-e soarta.Gândeşte-te că Dumnezeu ne-a dat nouă povara asta pentru că are încredere in noi,că putem trece peste,că numai noi am fost în stare de aşa ceva, să ne arate că poate nu am preţuit acel lucru şi că abia acum,când e prea târziu vedem adevărata lui valoare!!Şi ca să trecem şi peste asta ne-a dat îngerul!-Cel fără de care nu am putea face nimic,cel care ne dă puterea să trecem peste toate greutăţile.Şi el este în interiorul nostru! Mereu a fost şi mereu va fii,şi nu ne va parasii pentru nimic in lume,pentru că asta este sarcina lui! Să ne apere pe noi!Să fie una şi aceeaşi persoană cu noi.

Dar parcă,să fie în interiorul nostru nu e de ajuns!Parcă chiar vrem să+l vedem,să-l simţim!Ei bine se poate! Deschide bine ochii!Eşti înconjurat de îngeri,numai că trebuie să ştii care sunt cu adevărat îngerii tăi! Cine sunt ? : Prietenii!Adevăratii îngeri văzuţi pe Pământ!Dar totuşi există un înger mai presus ca toti prietenii-MAMA! Este mereu aoco unde tu ai nevoie,ea mereu te va iubii indiferent de ce vei face,ea este cel mai pretios înger al nostru!Şi poate unii nu o mai au..Dar de unde este ea,vă călăuzeşte fiecare pas,si e alături mereu de voi!Şi ştiţi bine asta!

Crede în îngerul tău,şi el te va ajuta!

Categorii:Ganduri ;;)
  1. Octombrie 21, 2012 la 4:24 pm

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

