Prima pagină > Sentimente > E tarziu pentru noi…

E tarziu pentru noi…

Sa raman langa tine imi e tot mai greu Nu vezi ca ne facem rau ne certam mereu , Si in ochi cand ne privim ne mintim ca ne iubim , Si apoi unul pe altul ne facem sa suferim.
Mai bine ne despartim , N-are rost sa ne ferim ,Ce am avut noi s-a sfarsit,Si nu pot sa schimb nimic.
Cum sa ma opresc din plans,Cand vad unde am ajuns,Ca totul a luat sfarsit Nu te mai fac fericit.
Nici acum nu pot sa cred,De ai stii cat de mult regret,Nu am putere sa plec,Zi-mi din vina cui te pierd!
E tarziu pentru noi,Dar priveste inapoi,Sa ramana in mintea ta,Tot ce a fost frumos candva.
Daca iti alegi alt drum,Si ne luam ramas bun;Cand de mine iti amintesti,Vino macar sa-mi vorbesti!
A distrus o iubire atata minciuna,Si acum am ajuns sa ne privim cu ura,Dar eu nu mai pot sa indur,Cred ca am incercat destul,De ce sa ne chinuim,Daca nu ne mai iubim?!
Cum sa devenim dusmani?!E pacat de atatia ani In care am fost fericiti,Nu cred ca ai putea sa uiti.
Te iubesc atat de mult,Nu as avea cum sa te uit,Si orice mi-ai fi facut,Pentru tine am tacut.
Vad ca de mult te-ai schimbat,Imi spui ca te-ai saturat,Dar uiti cat ti-am indurat,De cate ori te-am iertat!

Categorii:Sentimente
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

