Prima pagină > Pe scena vietii! Serial ^^ > Pe scena vietii [Episodul 26]

Pe scena vietii [Episodul 26]

Evelyne: Ce? Ce mesaj?

Jessica: Uite, cand eram cu Lucas mi-a dat cineva mesaj ca „Sa nu te prind ca mai stai cu Lucas” sau ceva de genu` si acum uite ce mi-a zis „Ce faci draga? Nu mai stai cu Lucas? :)) ”

Evelyne: Ce ciudat..ar trebuii sa ii spui si lui Lucas..

Jessica: O sa-i spun…

Antonia il lua pe Leo afara si au iesit din scara.

Leo: Decii, unde vrei sa mergem?

Antonia: Pai nu stiu, unde vrei tu! :)

Leo: Pai hai sa-ti prezint prietenii mei! [si o lua de mana si se dusera in spatele blocului]

Dupa 1 minut iesii si Anne din scara si se uita in stanga si dreapta dar nu ii vazuu pe Antonia si Leo asa ca merse sa-i caute.Leo o duse intr-un loc cam murdar pe Antonia iar undeva unde era mai intuneric erau toata gasca lui de prieteni.

Antonia: Nu am mai fost in locul asta de cand trebuia sa vin sa o iau pe sora mea acasa…

Leo:Daa…tin minte cand veneai…te atunci te observasem…

Antonia zambii.

La cafenea unde era Alison si familia ei.

Alison: Wow ce poveste minunata! :))))

Lucas: Hai tata, numai spune toate prostiile pe care le faceam cand eram mic…..

Cristi: Hai maa, toti copii fac tampenii cand sunt mici :)

Iuliana: Uite ca sa fie si Lucas multumit si tu scumpo, mergem in mall sa va cumparati ceva!

Alison:Mersiiiiii mama ^^.

Au ajuns la mall.

Iuliana:Scumpoo,ce zici daca te duci doar tu cu Lucas iar eu si Cristi va asteptam aici la cafenea?

Alison:Cum zici tu dar da-mi bani! :)))

Iuliana: :))) OK.

La Evelyne acasa la piscina.Tony si Andrei se distrau dar cineva intra in curte–> Annelis!

Andrei: Ce faci aicii?

Annelis[plangand]:Te rooog, te rog Andrei,numai pot sta fara tineee!

Andrei: Lasa-ma odatain pace! Ti-am zis ca sunt intr-o relatie!

Annelis: Dau uiteee, m-am ales si cu un picior rupt din cauzaa taaa!

Andrei se intoarse inspre piscina si ii facuu semn lui Annelis sa plece.

Annelis: A da? O sa vezi tu! O sa vedeti toti!! [si pleca]

In spatele blocului.Leo isi scoase o tigare si spuse:

Leo: Vrei?

Antonia: A nuu, scuze, dar nu fumez!

Leo: Nu fumezii Fatoo daca vrei sa fii cu mine asta e obligatoriu!

Antonia:Dar…

Leo ii intinse tigarea

Antonia:Binee…

O aprinse si trase putin fum dar incepuu sa tuseasca.In momentul acela aparu si Anne care o vazuu pe Antonia cu tigarea in mana si tusind!

Anne: Antoniaaa…..!!!!!!!

Va urma…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

