Prima pagină > Pe scena vietii! Serial ^^ > Pe scena vietii [episodul 24]

Pe scena vietii [episodul 24]

Leo: Despre ce vrei sa vorbim?

Anne: Sora mea!

Leo:Eram sigur!

Anne: Vreau sa o lasi in pace si sa nu mai ii spui niciodata nimic! si cu asta am incheiat!

Anne ii intoarse spatele si vru sa plece dar…

Leo:Si daca nu? Ce se intampla?

Anne se intoarse cu privirea in jos si cu un zambet larg pe buze…

Anne: Si daca nu…mai bine nu vrei sa stii!

Leo:Stii ca sora ta nu poate sta mereu sub papucul tau!

Anne: Daca va trebuii,va sta!

Anne pleca si Leo inchise usa

Leo:Mai vedem…

 

Acasa la Evelyne

Jessica: Eve! Am ajunsss!

Evelyne: Hei Jess!!Ajuta-ma sa scot cateva sezlonguri din garaj!

Jessica: OK!

Evelyne: Ce bine ca mai avem decat premierea si gata cu scoala!

Jessica: Da chiar! Cand e premierea?

Evelyne: Maine la ora 6!

Jessica: Aaa…Nici nu stiu cu ce o sa ma imbrac!

Evelyne: Pai poate mergem maine la cumparaturi!

Jessica: Da!

Peste 3 ore la ora 15:00

Mama lui Alison ajunse acasa

Iuliana:Scumpilorrr! Am sosit acasa!

Cristi: Hei draga! Ce faci? [si se sarutara]

Lucas: Iiiiuuu, scarbos!

Iuliana: Tu vorbesti?Nu imi spune ca la 14 ani nu ai facut si tu asta?

Lucas: Ehhh….in fiecare zii cu cate 3 :)))

Alison: Nesimtit!

Lucas:

Iuliana si Cristi rasera

Alison: CE faci mama?

Iuliana: Bine scumpo tu?

Alison : Bine.. plictisita…

Cristi: Hei am o idee! Sa mergem toti in oras la un film sau la un suc ceva!

Lucas: Ar fii interesant…

Iuliana: Buna idee scumpule! Sa mergem!

 

Andrei tocmai se intorcea si el acasa de la prietenul lui Mihai.Cum mergea el pe drum in fata ii aparut nimeni alta decat fosta lui prietena: Annelis!

Annelis: Ce faci scumpule?

Andrei: Annelis! Ce faci aici si de ce imi spui asa?

Annelis: Pai pentru ca te iubesc!

Andrei: Ma iubesti? Sii ce lasa aerele astea si tampeniile ca eu nu mai sunt interesat iar tu incepi sa ma calci pe nervi si asta nu prea imi place si ar fii bine sa nu ma enervezi!

Annelis: Hai ma dragule!

Andrei: Pentru ultima oara itit spun! Si oricum sunt intr-o relatie

Annelis: Intr-o relatie? CE relatie? Cu cine? De cand?

Andrei: Ce te intereseaza? Auzi ia lasa-ma ca eu iau un taxi sa scap odata de tine!

Andrei se urca in taxi iar Annelis ramase si se uita dupa el

Annelis: Anne…

 

La Evelyne acasa.Cele doua erau in piscina

<Trrr,Trrr>

Evelyne: Alo? Da domnule director?….Maine?….Cu tot cu costume si coregrafie?….…Bine vom incerca!….Da!…Buna ziua!

Evelyne: Jesss…am dat de belea!

Jessica: DE ce?

Evelyne: Maine la premiere trebuie sa prezentam dansul cu tot cu costume cu tot ce trebuie pentru un spectacol adevarat!!

Jessica: Vai doamnee!!!Noi nici nu am terminat dansul!

Va urma…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

