El&Ea

El: Eşti frumoasă.
Ea: Dacă voi deveni urâtă?
El: Eu voi deveni miop.
Ea: Dacă voi fi tristă?
El: Eu voi deveni un clovn.
Ea: Dacă mă voi îngrăşa?
El: Eu voi sparge oglinda.
Ea: Dacă voi îmbătrâni?
El: Atunci voi îmbătrâni şi eu cu tine.
Ea: Dacă voi răguşi?
El: Eu voi deveni surd.
Ea: Dacă starea mea de spirit va fi rea?
El: Te voi gâdila.
Ea: Şi dacă nu te voi mai iubi?
El: Eu te voi recuceri în fiecare zi din viaţa mea!

Categorii:Sentimente
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

