Prima pagină > Stusuri ;x > Status [100]-[109]

Status [100]-[109]

Oamenii pot uita ce-ai facut sau ce ai zis, dar niciodata nu vor uita cum i-ai facut sa se simta!

Da, sunt fata de care are nevoie.. dar nu sunt fata pe care o merita!

Sunt ceea ce sunt. Nu sunt ceea ce crezi tu ca sunt. Nu sunt ceea ce vrei tu sa fiu. Sunt pur si simplu, EU

Dupa ce pierzi o persoana pe care o iubesti ,nu mai esti niciodata la fel !

Poti sa te deghizezi într-un om sfânt. Sa nu pari ce esti atunci când arunci vorbe în vânt :-j

Stiu ca nu am cum sa fiu ca înainte,dar vreau si eu sa am dreptul meu la fericire

Tu stii doar sa reprosezi, dar greselile tale nu le vezi :-j

Pozele sunt arse deja te-am sters din memorie, pentru mine ai ramas o pata neagra în istorie ;).

Nu vreau sa te pierd si nici nu te voi pierde. Chiar daca fraierii vorbesc aiurea, nu îi crede ;).

Categorii:Stusuri ;x
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

