Prima pagină > Ganduri ;;) > A început?

A început?

A început vacanţa ?…cred că da deoarece a început şi plictiseala…Astăzi nu am mai mers la şcoală căă diriga nu a mai avut chef[şi îi şi mulţumim!] Dar în loc de şcoală am primit o raită prin oraş cu mama şi mătuşa.Zici că eram Goe [îmi mai lipsea o mătuşă] căci îmi atrăgeau atenţia în tot ceea ce făceam dar , mi-au făcut toate poftele – am făcut mofturi la un magazin -> am vrut să îmi iau nişte blugi şi dacă aia nu avea ce îmi plăcea ziceam la tot : NU, NU, AŞTIA NU ÎMI PLAC CĂ AU ZORZOANE, AŞTIA MĂ STRÂNG…şi chestii de genu. Până la urmă mi-am luat o pereche…

Şi a mai fost o chestie ciudată azi : cred că am văzut pe stradă 20 de negrii :)) au invadat tot Giurgiul :)) Şi cu unul ne-am şi împrietenit căci stă la un hotel lângă noi şi îl cheamă Will.

Deci…[întorcându-mă la prima idee] vacanţa a început cu plictiseală ca deobicei….Dar de data asta o să mai avem ce să facem deoarece a sosit un bâlci de Paşte şi cred că o să mergem în fiecare zii pe acolo şi mai ales de Paşte când toate magazinele o să fie închise o să mergem la Petrom şi înapoi-la Petrom şi înapoi….Anu trecut cred că ne-am dus de vreo 10 ori.

Categorii:Ganduri ;;)
  1. Aprilie 6, 2012 la 3:13 pm

    Da…vacanţă!!! Eu am fost azi la şcoală vreo 2 ore. Plictisealăăă.
    Ştiu. O mulţime de negrii…şi se întâlnesc toţi la biblioteca judeţeană de lângă primărie.:))
    Noaptea îi pierdem!
    O zi frumoasă!

  2. Aprilie 6, 2012 la 3:15 pm

    Daaa :))) Noaptea îi pierdem! :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

