Prima pagină > Pe scena vietii! Serial ^^ > Pe scena vietii [episodul 16]

Pe scena vietii [episodul 16]

Alison: Cee? Adica tatal tau este iubitul mamei?

Lucas: Cred ca daa…

Jessica: Decii…o sa fiti frati?

Alison: Cee? Nu! Eu vreu ca mama sa se impace cu tata!

Lucas: Si eu vreau!

Alison: Paaii….hai sa facem asta! hai sa mergem la tine

Lucas: Hai!

Cei doi plecara in graba si nici nu si-a luat adio de la Jessica.

Ea uitandu-se cu tristete dupa ei spuse usor:

Jessica: Paa…:-<

 

Evelyne ajunse acasa

Evelyne: Heiii…am sosittt….

Carmen: Bine ca ai venit…ai ceva de mancare in bucatarie[ si pleca furioasa]

Evelyne intra in bucatarie

Evelyne: Ce s-a intamplat cu mama?

Andrei care statea pe scaun si cu ochii tinta nu vroia sa-i raspunda…

Evelyne: Andreiiii….

Andrei: Lasa-ma!

Evelyne: Andrei! Ai uitat ca esti cel mai bun prieten al meu?

Andrei: Da…scuze….am luat 3 la mate….

Evelyne: Hai ma Andrei! Trecem noi si peste asta!

Andrei: Mdaa…[si se uita in gol..]

Evelyne: Siii…cu Annelis cum iti mai merge?

Andrei: Au dat-o afara de la o casa de moda

Evelyne: Ce casa de moda?

Andrei: „Brillare” parca a zis….ca a bagat o alta fata in locul ei…

Evelyne: O-o-uu…[si ii treceau ganduri prin cap]

Andrei: Ce-i?

Evelyne: Nimic! Ammm…Tony este acasa>? [si fugii din bucatarie]

Andrei[spuse incet]: Paii…credd

 

Antonia ajunse si ea acasa

Anne: Antonia! Bine ca ai venit! Ia uite am primit un mail de la „Brillare” caci au primit multe sugetii cu shooting-uri cu mine.Si mi-au zis sa imi aleg

Antonia: Asta e minunat! Hai sa alegem impreuna!

Anne: Haiii

Anne primii un mesaj si zambetul de pe buze ii pierii

Antonia: Ce este?

Anne: Nimic! Hai sa alegem shooting-ul!

Antonia: OK…[foarte confuza]

 

Si Jessica ajunse acasa gandindu-se ce fac Lucas si Alison acum…

Ioana: Scumpoo…bine ca ai venit…vino sa-ti arat ceva!

Jessica: Ce e mama?

Ioana: Uitete pe aceste imagini…

Jessica: Daa…e frumoasa incaperea dar ce este?

Ioana: Este noua ta scoala din Timisoara! Deja te-am inscris!

Jessica: NUUUUUU! NU VREAU SA AUD ASA CEVA!!!! [tipa foarte tare si fugii in camera ei]

Va urma….

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

