Prima pagină > Pe scena vietii! Serial ^^ > Pe scena vietii [episodul 10]

Pe scena vietii [episodul 10]

Antonia primise un mail de la casa de moda ” Brillare” caci poza surorii sale castigase.Era foooarte fericita si a inceput sa o caute prin casa.Dar nu era nicaieri.

Antonia: Mama…Unde este Anne?

Camelia: Nu este acasa!

Antonia: ok…..

Era ora 20:00 dar Anne nu era inca acasa….Iar isi incepuse vechile obiceiuri…Sa nu vina acasa devreme, sa fumeze, sa umble cu prietenii ei cei ciudati.

.

Evelyne ajunse si ea acasa si de la etaj se auzeau chicoteli. Urca si ea si cand….Andrei si Tony faceau poze si se strambau.

Evelyne: Happy family! ^^

Tony: Hei Eve! Hai sa faci cu noi poze…stii cat ne-am distrat? :))

Andrei: Da…Bine ca ai venit Eve….acum stai tu cu Tony …. pentru ca parintii sunt plecati.

Evelyne: Si tu unde pleci?

Andrei: La spital….O externeaza pe Annelis si trebuie sa fiu langa ea….Hai pa [si ii pupa pe Evelyne si pe Tony pe frunte]

Tony: Paaa!

Evelyne: Deciii…^^….Ce vrei sa facem?

Tony: Facem shake-uri ca in vremurile bune? :>

[Vremurile bune fiind atunci cand erau mai mici si faceau in bucatarie o mega-murdarie dateau cu shake-ul pe pereti, peste tot]

Evelyne: Eu ajung prima la bucatarieeE!!!

Tony: Oooo nuuu! [si au inceput sa fuga pe scari razand si plini de voie buna]

.

Acasa la Jessica…Parintii ei vorbesc

George: Draga mea, am o veste minunata!

Ioana: Care?

George: Peste o luna ne mutam la Timisoara deoarece am fost promovat!

Ioana: Este minunat…..dar….Iti dai seama cum se v-a simtii Jessica?

George: O sa se acomodeze….

Ioana: Nu stiu….

Jessica intra in casa

Jessica: Heiii ^^ Am sosit !

Ioana: Bine draga mea!Iti aduc cina la tine in camera in seara asta!

Jessica: Wow! Numai cand sunt bolnava primesc tratamentul asta de regina! Mersiii ^^

George: Trebuie sa-i spunem

Ioana: Pai de asta ii ducem cina in camera…sa o mai imbunam putin….dar nu stiu cat de eficient va fii….

.

Ora 23:00. Anne ajunse acasa.

Antonia: Anne! Ce bine ca ai venit! Te astept de 3 ore sa-ti dau vestea asta!
Anne: Ce s-a mai intamplat?

Antonia: Paii…nu este de rau….Este de bine….

Anne: In viata asta nu prea am primit vesti bune…

Antonia: Nu te mai descuraja!

Anne: Hai zii!

Antonia: Am primit un mail de la casa de moda ” Brillare” si poza pusa de noi a avut cele mai multe like-uri! 320 !! Sedinta foto v-a fii peste 3 zile

Pe fata lui Anne aparu un zambet dar de scurta durata…

Anne: Mdaa….

Antonia: Ai sa vezi ca-ti va placea!

Acasa la Jessica

Ioana: Ti-a placut filmul care ti l-am dat?

Jessica: Da…a fost minunat…dar ce s-a intamplat? Vreti sa imi spuneti ceva?

George: Daa!! Si este de bine!

Jessica: Spuneti…

Ioana: Pai……

Jessica: Spune-ti ca m-ati facut curioasa!

George: Peste o luna ne mutam la Timisoara caci am fost promovat

Jessica: Ceeeeeeeeeeee?????????? NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Aici este familia noastra, aici sunt prieteni, aici este totullll!!!!! Nu putem sa plecammm [si incepu sa planga]

Ioana: Stiu draga mea…..si noua ne este greu dar asta e!

Jessica: Daca chiar m-ati iubii nu ati face astaaa!!!

In acel moment Jessica fugii , iesii din casa si merse unde vazuu cu ochii la ora 23:00….

Ioana: Jessicaaaaaa!!!!!!!! Staiiiiiii

Va urma….


 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

