Prima pagină > Pe scena vietii! Serial ^^ > Pe scena vietii [episodul 8]

Pe scena vietii [episodul 8]

Anne cand vazu ca Annelis il saruta pe Andrei, inchise usa incet si pleca ca o furtuna.

Andrei: Wow! Pentru ce a fost asta?

Annelis: Pentru ca daca nu erai tu…iesea mai rau!

Andrei:Pai….ar trebuii sa te salvez mai des!

Cei doi incepura sa rada si sa chitoteasca impreuna dar cu un nou status->acel de „in a relationship”

Antonia: Anne! Unde te duci? Nici nu ai vazut-o pe Annelis!!

Anne: Nu ma mai intereseazaa!!! Ce a fost in capul meu?

Si iesii din spital.Fetele nu stiau ce se intampla . Andrei iesii din salon imbujorat si cu un zambet minunat pe fata.

Evelyne: Andrei…ce s-a intamplat de a facut-o pe Anne sa plece asa furioasa?

Andrei: Anne? Care Anne?

Antonia: Sora mea! Ai fost cu ea in clasele 1-8

Andrei: Aaaaa…..am auzit ca a ajuns rau….scuze ca zic asta

Antonia: S-a schimbattt!!!!! Dar tu nu ai observat asta

Andrei: De ce as observa?

Antonia: Pentru caaa [tipa foarte tare]………[apoi se opri]……nimic…asa este….nu are de ce sa te intereseze de ea…

Andrei:Mdaaa…..Eve…poti sa vii putin?

Evelyne: Ok!

Andrei o lua pe Evelyne si o duse in sala de asteptare

Evelyne: Decii….ce este?

Andrei: Deciii…m-am indregostit de fata asta si acum chiar m-a sarutat! Si vroiam sa-ti zic tie pentru ca tu mereu imi dai sfaturi legate de fete…..dar intr-un fel ma simt vinovat deoarece eu am adus-o in halul asta!

Evelyne: Este un lucrur minunat….dar…nu puteai sa imi zici si tu mai devreme de ea?

Andrei: In seara asta am facut cunostinta….dar eu o urmaresc de mult timp…..

Evelyne: Aham…pai asteapta sa isi mai revina si apoi puteti fii un cuplu fericit si frumos

Andrei: Sa speram…..Dar Tony unde este?

Evelyne: Am chemat un taxi sa-l duca acasa cand au venit parintii lui Annelis….nu cred ca mai avea rost sa stea si el aici….Apropo…noi cand mergem acasa?

Andrei: Pai hai sa mergem acum!

Evelyne: Stai sa le zic Antoniei si lui Alison ca plecam…

Andrei: ok!

.

Jessica era in al 9-lea cer..Pana acum nu mai fusese indragostita..dar acum stia cum e! MINUNAT! Deschise calculatorul si intra pe facebook. Cum intra primii un mesaj de la o fata anonima.

Mesaj: „Asculta fetito,daca vrei sa mi-l iei pe Lucas,o s-o incasezi…Asa ca stai in banca ta si nu ma supara.Hai te-am pupat!”

Jessica era confuza ” Ce o fii cu mesajul asta?”.Intra pe messenger si il baga pe Lucas in lista.

<3 Jess <3 : Buna lucas :*

!Lucas! : Buna Jess! >:D< Ce faci? :*

<3 Jess <3 : bine….uite am intrat pe facebook si am primit mesajul asta „….”

!Lucas!: Chiar nu stiu cine ar putea fii…..Hai ca mai vorbim paaa :*

<3 Jess <3: OK…paa :*

Nu o prea lamurii dar treaca, mearga! Nu prea o speria dar o puse pe ganduri: ” o fii Lucas bun de mine?”

.

La spital

Evelyne: Fetelor…eu si andrei am plecat!

Antonia: Hai ca vin si eu!

Alison: Eu mai raman…vine si mama acum…

Evelyne: OK ! Hai Antonia!

Cei 3 plecara spre casa dar drumul lor se despartii.Antonia a plecat singura spre casa dar…cand a ajuns prin apropiere sia spus: ” O nuu… nu din nou….”

                                 Va urma…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

