Prima pagină > Jurnalul cu poze > O fotografie-O amintire

O fotografie-O amintire

O fotografie-O amintire

Mereu cand privim o poza o privim cu admiratie si ne trezeste amintiri care cateodata ne fac sa ne curga si o lacrima.Amintirile sunt cele mai frumoase trairi ale vietii.Daca nu am avea amintiri nu am avea trecut si nu ne-am cunoaste.Le pretuim foarte mult si atunci cand descoperim ceva nou legat de ele ne bucuram sau ne pune pe ganduri.

Exista si amintiri neplacute care dorim sa dispara si care ne influenteaza intr-un fel prezentul.Dar nu putem scapa de ele! Ele fac parte din trecut si ca sa ne simtim mai bine spunem ” fac parte trecutului…lasa`le acolo!”

Dar in cazul unora, daca nu le`am rezolvat in trecut, ne bat la cap si in prezent si poate chiar si in viitor. Asa ca mai bine sa le rezolvam cat de repede putem ca sa avem sufletul impacat ca s-a terminat odata!

Cele mai frumoase poze sunt acelea din copilarie! Ele ne trezesc cele mai nazdravane amintiri din perioada tuturor posibilitatilor! Atunci nu avem nimic pe cap..decat ne sacaiau parintii sa mancam si noi doream sa stam cat mai mult la joaca!Am dorii sa ne mai intoarcem in acea perioada, dar deja am trait-o!Acum suntem mari, si putem sa avem grija de noi singuri dar atunci era altfel!Era mult mai bine!

Categorii:Jurnalul cu poze
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

