Prima pagină > Pe scena vietii! Serial ^^ > Pe scena vietii [episodul 6]

Pe scena vietii [episodul 6]

Evelyne: Zii! cine ee???

Alison: Este vara mea! Annelis!

Evelyne: Vara ta?

Tony: E frumoasa!

Evelyne: Taci ma!

Cei doi au intrat in cafenea iar Tony Evelyne si Alison se uitau pe geam si le analizau fiecare miscare.

.

La scoala Lucas si Jessica au ajuns in sala de repetitii dar nu erau decat ei doi.

Jessica: Dar unde sunt ceilalti din trupa ta?

Lucas: Paii….hai sa-ti zic….azi nu aveam repetitii…..

Jessica: Ce? Si de ce m-ai chemat?

Lucas: Am vrut sa petrec putin timp cu tine

Jessica rosii toata. Lucas incepuu sa-i cante o melodie romantica.Jessica se simtea ca in al 9-lea cer. A inceput sa-i danseze pe ritmul melodiei lui.

Intr-un moment de neatentie, jessica se impiedica si cazuu chiar in bratele lui.Au stat cateva momente asa privindu-se in ochii si apoi Jessica se ridica repede.

Jessica: Vaiii! imi pare foarte rau!!!

Lucas: Nu e nimic! Imi placea…

Jessica zambii si iar se rosii

.

Acasa la Antonia , ea si cu sora sa se intelegeau din ce in ce mai bine. Au vorbit ogramada ceea ce nu au mai facut de mult timp.

Anne: Antonia..tu nu te-ai dus azii la scoala?

Antonia: O Doamne! Am sii uitat de scoala! Dar nu este nimic ma bucur ca am pierdut o zii pentru a recupera prietenia cu sora mea!

Anne zambii si in ochii ei rasarira o lacrima.Apoi se duse la Antonia si o lua in brate

Anne: Iti promit ca de acum vom fii cele mai bune prietene! Asa cum trebuia sa fim demult!

Antonia: Anne, Te iubesc!

.

La sala de repetitii cei doi erau in al 9-lea cer.Lucas o admira pe Jessica din cap pana in picioare iar in mintea Jessicai era doar un gand ” De acum este al meu! „

Jessica: M-am simtit bine cu tine!

Lucas: Pai vrei sa plecam ?

Jessica: Pai….

Lucas se apropie de Jessica si aproape stateau piept in piept. Jessica nu mai stia ce sa faca. Cand Lucas se apopie de buzele ei Jessica se uita la ceasul de pe perete si spune emotionata:

Jessica: Vai ! Este aproape 8! Cred ca ar trebuii sa mergem!

Lucas[putin dezamagit]: Auu…da..Hai sa te conduc!

.

In fata cafenelei cei 3 stateau de mai bine de 1 ora

Tony: Mi-e foameeeee!!!! Vreau acasaaaa!!!!

Evelyne: Taci maaa!!!

Alison:Uiteee!!! Ies din cafenea!

Cei doi iesira din cafenea si se imbratisara

Andrei:Hai sa te conduc!

Annelis: Ok [cu un zabet larg pe fata]

Evelyne: Dupa ei!

Tony: Hai ma Evee!!! Lasa-l si pe el sa aiba o viata personala!

Evelyne: Ma lasii? Vreau si eu sa vad ce se intampla! Si asa daca teas duce acasa……

Nici nu apuca sa isi termine cuvintele ca o mare frana se auzii si un zgomot puternic

Andrei: Annelisssssss !!!!!!!

                                                                  Va urma…..


  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

