Prima pagină > Pe scena vietii! Serial ^^ > Pe scena vietii [episodul 4]

Pe scena vietii [episodul 4]

Antonia fugii la sectia de politie. Acolo ii vazut pe parintii ei.

Antonia: Mami, tati, ce se intampla aici?

Camelia: Pai…draga mea…probleme cu sora ta..

Antonia: o nu! ce a mai facut?

Radu: Pai il asteptam pe domnul politist sa ne lamureasca

Politistul: Buna ziua doamna, domnule! sunteti parintii lui Anne?

Parintii: Da…[foarte ingrijorati]

Politist: Va rog sa luati loc…Fiica dumneavoastra aseara a furat de la o bijutierie lucruri de valoare si avea cu ea droguri!

Camelia: Vai doamne mi-e rau

Antonia: Mami, stai linistita

Radu: unde este fiica noastra acum?

Politist: O aduc acum…

Anne este adusa de politist

Camelia: Anne…ce ai facut iar fatoo? [furioasa]

Anne: Mdaa….si acum o sa-mi scoateti ochii nu?

Antonia: Cred ca stiu eu cum sa rezolv…..

Anne: tu? /:)

La scoala

Alison: Oare unde este antonia?

Evelyne: Nu stiu….dar ma ingrijoreaza

<ring , ring> sa sunat de ora

Profesoara: Luati loc va rog frumos…Vreau sa va dau o veste….Astazi avem un nou coleg alaturi de noi!

Pe usa intra ..nimeni altul decat baiatul acela cu ochii albastrii…

Jessica: Ooo..nu…[si lasa privirea in jos toata rosie la fata]

Evelyne: Ce este Jess?

Jessica: Baiatul asta mi-a zambit de dimineata cand am plecat de la antrenamente..

Alison: Aaaa…..simpatii deci..

Jessica: Tacii!!!

Lucas: Buna! Eu sunt lucas si sa speram ca ne vom intelege bine!

Eveline: Il cheama Lucas :>

Profesoara: Alege-ti un loc Lucas!

Lucas privii prin clasa si se duse chiar in spatele lui Jess

Jessica: Alt loc nu aveai?

Lucas: Te deranjeaza ca stau aici? Ca pot sa ma mut [si se ridica din banca]

Jessica: Nuu! Chiar imi place ca stai aici :)

Lucas: Decii…care este numele tau?

Jessica: Jessica! Prietenii imi pun Jess….

Lucas: Jess…..

Jessica: Ce dragutz a sunat spusa de tinee ;;)

Lucas Zambii si lasa privirea in jos

Antonia , parintii ei si Anne ajunsera acasa…

Camelia: Anne…vino putin sa discutam..

Anne: Aolooo….

Antonia: Mama…te rog lasa-ma pe mine sa vorvesc ceva cu ea….

Anne: Ce vrei piticanie?

Antonia: Hai in dormitor!

Cand au intrat in dormitorul lor Anne se uita pe geam…Si deodata rosii

Anne: O doamnee…. [si fugii de la geam]

Antonia: Cine e? [si se uita repede pe geam] Aaaa.. :o ..Iti place de…..

Va urma….

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

