Prima pagină > Muzica :] > Nossa, nossa ;;)

Nossa, nossa ;;)

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego, ai ai se eu te pego

Deci peste tot aud versurile astea! Îmi place şi mie melodia, dar parcă acum începe să mă scoată din sărite. Am auzit în atâtea moduri melodia asta încat îmi venea să râd de cele auzite ,de exemplu :Nosa,nosa ai si bose mi mata , ai seciupego ai seciupego ai ai seciupego :)) Şi mai mult am auzit melodia la ştirile sportive pt ca Neymar şi alţi fotbalişti  a făcut-o cunoscută ;;) [înainte să văd video astă nu ştiam melodia :)) ]

Şi mai nou e şi în română :)) –> varianta românească adică maneaua :))

Şi ca orice melodie cunoscută are şi un dans specific –> :))

E dotată melodia …are tot ce-i trebuie :))

Categorii:Muzica :]
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

